שלושת אלפים שנות ישוב יהודי רצוף וממושך בארץ ישראל


http://iloveisrael-lior.blogspot.com/2011/10/3000.html

בלוג אנונימי שיש בו השקעה מרובה ומידע יקר ערך, שאפשר ללמוד ממנו הרבה. אומנם צריך להתגבר על בעיות בעריכה ויזואלית שקצת פוגמות בנוחות הקריאה בו - ובכל זאת כדאי מאד להתאמץ:

Palestine? Occupation?? 3000 years of constant Jewish presence in Israel

שלום לכולם
הכנתי לוח זמנים המצין את כל האירועים החשובים שקרו לעם היהודי בארצו, ארץ ישראל. כפי שמתברר, אין ולא שנה אחת ב 3000 השנים האחרונות ללא ישוב יהודי רצוף בארץ ישראל, בניגוד גמור למה שכמה אנשים חושבים, או טוענים.

הצגתי קישורים למקורות שמהם העתקתי את המידע על האירועים המצוינים, הרוב איננו מויקיפדיה, אלא מספרים מגוונים שאפשר לקרוא אותם בחינם באינטרנט, ומקישורים ישירים לעבודותיהם של היסטוריונים נודעים כמו הרודוטוס היווני, טקיטוס ודיו קסיו הרומאים, יוספוס פלביוס היהודי, אזוביוס וסביוס הביזנטים, וכן אל מסעודי, אל מקריזי, אל קלנסי, ואל מוקדסי המוסלמים, וכן ממקורות היסטורים וארכיאולוגים נוספים אחרים.
מי שמעונין לבדוק את האמינות של המידע שאני מציג מוזמן להכנס לקישור ולבדוק את המקור.

הערך הוא מאד ארוך, משום שהוא מציג מאות אירועים יהודים בארצם, ארץ ישראל, וסבלותיהם הרבות תחת הכובשים הזרים, לכן, הקורא היקר מוזמן לדלג ולבחור את התקופה ההיסטורית שמענינית אותו, התקופה הצלבנית למשל, או פשוט לבחור את התקופה ההיסטורית דרך הקישורים שמוצגים מתחת לשורות אלו.

אין תגובות: