הרוצח הנורווגי הוא "גוי של שבת" של ישראל - גלעד עצמון מכה שנית (ושלישית ורביעית...)

Gilad Atzmon: Was the Massacre in Norway a reaction to BDS?

אחרי הכל, הרי זה די ברור שמכונית תופת בעוצמה כזו ופעולה בדרגת תחכום שכזו אינם משהו שסתם הדיוט יכול לארגן לבדו ועוד בכזו קלות כפי שזה נראה: זה ודאי הצריך איזשהו ידע מקצועני, כך שהשאלה היא, מי יכול היה לספק ידע כזה וכמות כה עצומה של חומר נפץ?כרגע אני לא במעמד שמאפשר לי חד משמעית להפנות אצבע מאשימה כלפי ישראל, סוכניה או סייעניה [כך במקור: sayanim] – אבל כאשר מצרפים את כל העובדות הידועות ביחד, שוקלים את כל האפשרויות יכולה לעלות ההשערה שאנדרס ברינג אכן שימש גוי של שבת



את ההמאמר פירסם גלעד עצמון ב uprootedpalestinians וזכה לתפוצה אדירה (בחיפוש בגוגל מתקבלות כ-8,340 תוצאות).

תחת הכותרת: "גוי של שבת?", כותב Hans Rustad, עתונאי נורווגי, בתגובה:
"שמועות מופצות, הונח הבסיס לתיאוריות קונספירציה, הן יתרמו לכך של- 22 ביולי תהיינה בעתיד השלכות שלא ניתן לשער אותן כרגע, והן יעלו ברגעים הכי לא צפויים."
עצמון מזכיר את העיתונאי בהקשר לזה ש"אתמול למדנו לדעת שרוצח ההמונים Anders Behring Breivik היה אוהד נלהב ומוצהר של ישראל. הוא נהג להגיב באופן קבוע בשלל אתרי אינטרנט נורווגים", אבל רק אחד מהם מקבל יחס מיוחד: "הבולט שבהם הוא בלוג document.no, שמנוהל ע"י האנס רוסטד, עיתונאי שמאלני לשעבר. האנס רוסטד הוא יהודי, פרו-ציוני קיצוני". הוא לא מזכיר אף אתר אחר...

גלעד עצמון טוען שאולי בריוויק ביצע את הטבח בשליחות ישראל. הכיצד?
"יומיים לפני הטבח באי אוטויה, מנהיג התנועת הנוער של מפלגת הלייבור, אסקיל פדרסון, העניק ראיון לעיתון dagbladet, העתון השני בגודלו בנורווגיה" במהלך הראיון "חשף את דעותיו האמיתיות על ישראל". הוא "מאמין שהגיע הזמן לצעדים דרסטיים יותר כלפי ישראל... מכיון שתהליך השלום לא מתקדם לשום מקום ואנחנו עייפים מהתנהגותה של ישראל, פשוט כך." העיתון מציין ש"AUF ידועים בתמיכתם בקמפיין ה BDS, אלא שבהחלטה שהתקבלה בקונגרס האחרון של התנועה הם תובעים מנורווגיה הטלת אמברגו כלכלי חד צדדי על ישראל שיאכף וייושם ללא פשרות"
כעת, עצמון מאמין שאנדרס ברינג שימש [לכאורה] כ"גוי של שבת" של ישראל, המדינה היהודית. וטבח ה 22 ביולי יתכן ונעשה בשליחותה ממש ואפשר שעשה זאת בהתנדבות. הוא כותב:
"ובאמת, אחרי הכל, הרי זה די ברור שמכונית תופת בעוצמה כזו ופעולה בדרגת תחכום שכזו אינם משהו שסתם הדיוט יכול לארגן לבדו ועוד בכזו קלות כפי שזה נראה: זה ודאי הצריך איזשהו ידע מקצועני, כך שהשאלה היא, מי יכול היה לספק ידע כזה וכמות כה עצומה של חומר נפץ?
כרגע אני לא במעמד שמאפשר לי חד משמעית להפנות אצבע מאשימה כלפי ישראל, סוכניה או סייעניה [כך במקור: sayanim] – אבל כאשר מצרפים את כל העובדות הידועות ביחד, שוקלים את כל האפשרויות יכולה לעלות ההשערה שאנדרס ברינג אכן שימש גוי של שבת.
וכאן הוא טורח להסביר לגויים מה זה "גוי של שבת":
"ביהדות, בהקשר החברתי היומיומי גוי של שבת מבצע עבודות שיהודי אינו יכול לעשות בשבתות, אבל במציאות הציוניסטית, הטראגית מספיק, שאנחנו חיים בתוכה, גוי של שבת הורג עבור המדינה היהודית. יתכן אפילו שעשה זאת בהתנדבות."
"אנדרס ברינג ברייויק מצטייר כמי שנהג בבני ארצו באותה הדרך שצה"ל נוהג בפלשתינים."

אין תגובות: