סגן עורך מוסף 'הארץ': "לא רוצה לחיות במדינה של אלירז פרץ ולא של אמא שלו. ותנחומים למשפחה... משפחה של פאשיסטים ג'יהאדיסטים ושאף אחד לא יגיד לי שהוא נהרג בשבילי"

קלמן ליבסקינד בבלוג שלו במעריב פירסם רשימה: "הארץ, בדיוק מה שחשבתם":
הערב העלה אתר רוטר התכתבות מרתקת בפייסבוק בין חבורה של כותבים ב"הארץ", שדנו אודות משפחתו של רס"ן אלירז פרץ הי"ד שנהרג בשבוע שעבר. חשבתם שיש קונצנזוס בנושא? חכו עד שתקראו את מה שיש לאורי תובל, סגן עורך מוסף הארץ, להגיד. בתחילה העליתי את ההתכתבות כולה כאן. אחרי כרבע שעה טילפן אלי תובל. לא איכפת לי שתשאיר את מה שאני כתבתי, אמר, אבל אני מבקש שתסיר את הציטוטים של שאר המשוחחים איתי. הסרתי. לפניכם כאן אוסף הציטוטים של תובל. זה מספיק בהחלט. חשבתי קודם לכן להוסיף עוד כמה מילים להקדמה אבל נדמה לי שעדיף שהדברים ידברו בעד (או נגד) עצמם.
להלן צילום הקטעים הרלוונטים מתוך הפרסום ב'רוטר' (ההודעה הראשונה נכתבת ב 28 במרץ 2010, בשעה 11:42):


הלוויותו של רב-סרן אלירז פרץ מעלי נערכה ביום (א'), י"ג בניסן תש"ע, 28 במרץ 2010 בשעה 11:00.


מתוך הפרטים שמספק אורי טובל עצמו בדף הפייסבוק שלו:
מעסיק: עיתון הארץ, תפקיד: סגן עורך מוסף הארץ.
מעסיק: בית הספר התיכון שליד האוניברסיטה העברית, תפקיד: מחנך, מורה. משך ההעסקה: ‎.2000 - 2006‎

מעניין:
ענת קם "ישראלית, ציונית, מלח הארץ ומתנגדת לסרבנות" (לדברי סניגורה), בוגרת התיכון שליד האוניברסיטה בירושלים , שם למדה באותן השנים בהן שימש אורי תובל כמורה ומחנך...
מאוחר יותר (2008), אורי בלאו, העיתונאי המועסק במערכת בה תובל מכהן כסגן עורך המוסף, מקבל ממנה את הדיסק הלוהט ומפרסם את הכתבה המתבססת עליו: מסמכים סודיים של צהל: הרמטכ"ל וצמרת צה"ל אישרו לחסל מבוקשים וחפים מפשע...
ביצה קטנה רבת זרועות, או בלשונו של קלמן ליבסקינד: "הארץ, בדיוק מה שחשבתם", או בלשונו של עודד בן עמי: "שלושה האחוזים האיכותיים"

ובאותו עניין: מלקטת: "חפרפרת" בלשכת אלוף הפיקוד? שואל יהונתן דחוח-לוי, יומיים לאחר פרסום הכתבה ב'הארץ'

אין תגובות: