מה עשה אבא של הפליטה שרה, בת למשפחת ג'אבר המכובדת מחברון, בשנת 1929?



שרה ג'אבר, פליטה פלשתינית, בת 92, משתתפת בהפגנה למען "זכות השיבה":
שרה'לה: אני מחברון, ממשפחת ג'אבר.
מראיין: מה שמך?
שרה'לה: שרה מוחמד אוואדה ג'אבר.
מראיין: בת כמה את?
שרה'לה: בת 92.
מראיין: אז את זוכרת את יום ה 15 במאי 1948, יום הנאכבה?
שור'לה: למה שלא אזכור? שאללה יעזור לנו. אני מקווה שנשכח את אותם ימים. ברצון אללה, אתם תקברו ותטבחו ביהודים במו ידיכם. זה רצון אללה, אתם תטבחו בהם כמו שאנחנו טבחנו בהם בחברון.
מראיין: מה היום הזה אומר לך? את חיה 63 שנים מאז הנכבה? את חווית את כל הנכבה...
שרה'לה: ...אני חייתי בתקופת הבריטים, אני חייתי בזמן הטבח של היהודים בחברון. אנחנו, אנשי חברון, טבחנו ביהודים. אבא שלי טבח בהם, והביא הביתה כל מיני דברים [שבזז מהם]...
מראיין: תודה רבה...

אולי כדאי שהחברים ב"שלום עכשיו" יעדכנו את הנרטיב?


66 יהודים נרצחו ב 1929  - זהו רצח.
26 מוסלמים נרצחו ב 1994 - זהו "טבח מערת המכפלה".
ומי היו הרוצחים ב 1929? ערב רב, כל מיני "פלסטינים תושבי הסביבה", בשום אופן לא מתושבי חברון!
ובזכות מי ניצלו חייהם של היהודים שלא נרצחו? - בזכות "השכנים" - תושבי חברון שסיכנו נפשם ונתנו להם מחסה.

וחוץ מזה למוסלמים וליהודים אבות ואמהות משותפים:
מילא אברהם (אבי ישמעאל) אבל גם שרה, גם יצחק ורבקה וגם יעקב, רחל ולאה. (גם שנים עשר אבות השבטים, גם מוסא-משה, גם דאוד-דוד וכן הלאה).
הכיצד?
כי על פי האיסלאם כו-לם היו בכלל מוסלמים מקדמת דנא. היהודים והנוצרים אינם אלא פרק שולי בהסטוריה, סטייה ועיוות, לכן הפכו לקופים וחזירים. מוחמד, אחרון הנביאים, תפקידו להחזיר את כו-לם לחיק לדת האמיתית: האיסלאם.
"שלום עכשיו" רק נותנים כבוד לאמונה של האחר...

אין תגובות: