מכתב גלוי לנשיא אובאמה מאת השחקן ג'ון וויט: אתה תהיה הנשיא האמריקני הראשון אשר שיקר לעם היהודי


22 יוני 2010
אל הנשיא אובמה:

אתה תהיה הנשיא האמריקני הראשון אשר שיקר לעם היהודי, כמו גם לעם האמריקני, כשאמרת שתגן על ישראל, המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון, מפני כל אויביה. עשית בדיוק את ההפך. קידמת את התעמולה נגד ישראל, עד שהם נראים כמו האויב של כולם – וזה הדהד בכל העולם. אתה מסכן את ישראל ומקדם אנטישמיות ברחבי העולם.

אתה הבאת זאת על האנשים שנתנו לעולם את עשרת הדיברות ואת מרבית החוקים שלפיהם אנחנו חיים כיום. העם היהודי נתן לעולם את המדענים והפילוסופים הגדולים ביותר שלנו ומרפא למחלות רבות ועכשיו אתה משחק משחק מסוכן מאוד, זאת בכדי שתוכל להראות כמרטיר אמיתי בעיני מי שאתה רואה ואומר עליהם שהם האנדרדוג. אבל האנדרדוג'ים עליהם אתה מגן הם רוצחים ופושעים המבקשים את חיסולה של ישראל.

על אריזונה הבאת מלחמת אזרחים, פעם נוספת אתה מגן על פושעים ועל אלה שעוברים על החוק, יוצר שבר עמוק בקרב אזרחים טובים, שומרי חוק ונאמנים. את ההרס שהבאת על המדינה הזו יתכן ולעולם לא ניתן יהיה לתקן, ואולי לא נתאושש ממנו אף פעם. אני מתפלל לאלוהים שתפסיק, ואני מקווה שהאנשים במדינה הגדולה הזו מבינים שהאג'נדה שלך היא לא טובת האנושות, אלא טובת הפוליטיקה שלך.

בדאגה כנה ועמוקה לאמריקה ולישראל,
ג 'ון ווייט (Jon Voight)
המכתב פורסם בוושינגטון-פוסט http://www.washingtontimes.com/news/2010/jun/22/dear-mr-president-jon-voight/


נכון, אולי ג'ון וויט ("קאובוי של חצות" לצידו של דאסטין הופמן, "השיבה הביתה" לצידה של ג'ין פונדה, תפקיד עליו קיבל את פרס האוסקר כשחקן הטוב ביותר) הוא בסך הכל "שחקן" - אבא של אנג'לינה, לא אושייה אינטלקטואלית רמת דרג, ובכל זאת, ה'וושינגטון פוסט' מצא לנכון לפרסם את המכתב. בישראל לעומת זאת, בעוד כל ציוץ של זמר או להקה נידחים המחרימים את ישראל זוכים לסיקור של "אבל לאומי" (גם [דבנדרה] בנהארט לא יגיע), למעט עיתון 'מעריב', לא מצאו אותו כמעט ראוי להתייחסות. מישהו שאוהד את ישראל בלי למצמץ כנראה הופך באחת להזוי ומגוחך שלא לאמר משת"פ, שחבל לבזבז עליו מקום יקר בעתון.

ג'ון וויט במאגר הסרטים באינטרנט

אין תגובות: