ה IPhone - עגל הזהב, לא עבד על הישראלים, הפעם


לילה לבן קראו לזה ברחבי העולם. (בתמונה)

גם בארץ ניסו להכניס את הישראלים לאווירה. יחצ"נים מטעם הוזמנו לאולפני הטלוויזיה 'רואיינו' בכל אמצעי התקשורת ו.... נכשלו!
לפני:
"הקמפיין של אפל עוד ישמש חומר לימוד בבתי הספר לשיווק: ליבוי הבאז סביב המכשיר נעשה במאמצים ובהשקעה מינימליים." (מעריב),.
ולמחרת:
"... אולם בניגוד לאירועים דומים בעולם, הישראלים לא התנחלו במשך שעות מחוץ לחנויות ותמונות של תורים משתרכים וארוכים מחוץ לחנויות לא נצפו" ('הארץ')
"...מי שציפה לראות תורים באורך קילומטרים התאכזב, אבל המתחמים של פלאפון, סלקום ואיידיגיטל (שמוכרת מכשירים של פלאפון) לא נראו ריקים." ('וואלה')

נו, אז עכשיו ינסו ודאי לנתח את הקטסטרופה השיווקית, יאשימו את הישראלים שהם לא 'קולים', שהם 'לא מבינים עניין', פרובינציאליים, תגידו מה שתגידו, יש לנו במה להתגאות:
כנראה, ולמרות ההשמצות, הציבור (בישראל) לא כזה מטומטם כמו ש"האליטות" רואות בו.

אין תגובות: